Fabulous Followers

Jumaat, 30 Disember 2011

Untuk dijual ( GAHARU ) ASLI

Ni ada promosi sikit dari aku,nak tempah gaharu bukannya mudah tambah-tambah lagi yang asli..

Minyak GAHARU ni dibuat khas untuk diri sendiri,tapi memandangkan kita mempunyai bauan wangi yang lain-lain bagi aku yang ni tak berapa nak sepadan..

Harga asal dia RM360.00 kalau dibeli dekat bukit bintang kuala lumpur..Minyak Gaharu ni dipakai oleh ahli korporat arab dan yahudi. ( Sebenarnya ni adalah wangian sunnah rasulullah s.a.w ).

Jadi untuk promosi kali ni saya memberi harga RM180.00..sebab saya hasilkan sendiri dan ni minyak pertama yang dihasilkan..kuantiti dia satu tola tapi isian separuh tola..ramai yang bertanya kenapa separuh,jawapan yang paling tepat adalah : dah memang banyak tu keluar dari 5kg kayu gaharu nak buat macam mana..

Produk-produk gaharu yang lain akan saya paparkan disini setelah melihat feedback yang diperolehi..

Untuk maklumat/pertanyaan bolehlah dengan suka hati secara rela menghubungi atau juga mengSMS ditalian : 0148202710/0179898865 panggilan harith..

Banyak lagi keluaran terbaru..

0 comments: