Fabulous Followers

Rabu, 25 Mei 2011

malas hati ini~

selamat untuk semua..sejenak berlari pantas otakku menafsirkan ketegasan tajuk diatas..bunyinya agak pasif tapi ia bersarung ketegasan..sedikit luahan dasar hati yang berkelana kerana menagih sebukit cinta daripada seorang wanita yang ber'hidup'kan mimpi di 'siang' hari..kerana dirinya,diri yang lain menderita.engkau wanita tidaklah berupaya tetapi mampu membuatkan dunia si penangguh lumpuh dari ideologinya..

adakalanya datang waktu untuk memerah ketangkasan berbahasa adunan guru bahasa melayu dan inggerisku..pastiku manfaatkan untuk menceritakan segalanya edisi fikiranku..

rentetan banyak peristiwa dan perjalanan pengalaman bersama si wanita itu aku mempunyai pengalaman tentang dunia..tapi hilang dasar kehidupanku..oh,apakah aku hilang identiti asalku?..kembali pada Penguasa segala penguasa membuatkan 'mereka' si penangguh bertahan dari hasutan romantiscm syaitan..

dia 'seekor manusia' dan 'seorang syaitan' tidak dilabelkan melainkan kerana telah memenuhi kriteria tersebut.galau si penangguh tidak berupaya untuk menahan galakan 'seekor dia'..andai ku punya kuasa.penghujung nyawamu tetap di mata lirikanku.

nukilkan sedikit tentang diri ini wahai wanita..untuk tatapan dan senyuman si penangguh..diri ini bagaikan mempunyai jasad tidak berhati..sampai bila akan bertahan tidak pasti..

ceritera antara penangguh dan si wanita

0 comments: