Fabulous Followers

Selasa, 8 Mac 2011

bermulanya..




hahaha..
mai aku nk bercerita tentang blog yg aku buat ni..
seperti blog² laen jgk.sdh tntu nk membebel serta memajukan alam maya milik servis provider internet² yg korang ( yg sedang baca ni! )..

tp laen nya blog aku ni sbb aku nk membebel cara aku..sebab aku yg create kan dia..
inilah serba sedikit ttg blog aku..
heheh..
byk labels ttg blog aku ni..bhgian info xada kot sbb aku xde info tebaru..

cerita ttg pembangunan sumber manusia..sumber pemikiran,pemakanan,ilmu sejagat dan juga laen²..tp ingin aku tegaskan yg aku ni bukan berbentuk fakta..kerana ianya digarap dengan penuh kecacatan pendapat aku yg xada tauliah..aku mintak maaf.. :p

BLOG AKU 'FLAW'

aku budak sekolah..baru meningkat naek..tlg ajarkan ya?..hahah..seronok dpt garap lam blog ni ya?..

sajesen aku kepada kawan² penyokong blog..bantulah didalam bahasa apa pon..aku paham..trima kasih google translate..



0 comments: